dinsdag 18 januari 2011

FotoSketcher

In Computer Idee nr 3 (2011) staat een interessant verhaaltje over het programma FotoSketcher. Dit programma kan van een foto een tekening of schilderij maken. Nu ken ik een hoop van dit soort programma's en in eerste instantie wilde ik het dan ook niet uitproberen. Maar om de een of andere reden heb ik het toch gedownload en geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het me 100% meeviel. Wat zeg ik? Dit programma is gewoon goed! En nog gratis ook.

Ik heb een foto genomen van Pixdaus (prima foto-site!) en verkleind:

1875-lilacs-kl

In FotoSketcher heb ik de optie Potloodtekening1 uitgeprobeerd:

FotoSketcher-lilacs1

En Schilderen2:

FotoSketcher-lilacs3

Mooi toch?
Dit programma heeft heel veel mogelijkheden. Ga het maar uitproberen.
Hier is de link: http://www.fotosketcher.com

Geen opmerkingen: